1.7.2020. Informacija za klijente
Poštujući preporuke ponašanja, želeći da zaštiti svoje klijente i zaposlene, DDOR osiguranje uvelo je određena pravila za klijente, partnere i druge posetioce službenih prostorija i to:
- U poslovnim prostorijama prodajne mreže preporučuje se minimalno zadržavanje,
- Neophodno je nošenje maske prilikom boravka u poslovnim prostorijama
- Neophodna je dezinfekcija obuće prilikom ulaska u poslovne prostorije
- Neophodna je dezinfekcija ruku prilikom ulaska u poslovne prostorije.
Sve neophodne mere zaštite obezbeđene su na ulasku u poslovne prostorije Društva, a uz dezinfekciona sredstva, svima kojima je potrebno obezbeđene su i maske.
Pozivamo sve postojeće i buduće klijente da koriste sve mogućnosti obnavljanja ili kupovine polisa osiguranje ili prijave štete sa mimalno kontakta.
Za kupovinu ili obnovu polise osiguranja
- Da biste obnovili ili kupili novo osiguranje pozovite Vašeg agenta osiguranja ili besplatno pozovite naš Korisnički centar 0800 303 301, svakog radnog dana od 7h do 22h, subotom od 8h do 16h;
- Posetite ddor.rs za chat sa operaterom Korisničkog centra svakog radnog dana od 7h do 22h, subotom od 8h do 16h;
- Kupite online na portalu moj.ddor.rs 24/7, osiguranje pomoći na putu ili putno zdravstveno osiguranje.
Za prijavu štete:
- Predprijavu osiguranog slučaja uradite online,
- Pošaljite upit na adresu sr.oc.roddnull@rodd;
- Zakažite procenu štete za motorna vozila u Vama željenom terminu, pozivanjem besplatnog broja Korisničkog centra 0800 303 301 svakog radnog dana od 7h do 22h, subotom od 8h do 16h.
27.04.2020. Obaveštenje o produženom radnom vremenu poslovnica
Sa zadovoljstvom vas obaveštavamo da od ponedeljka 27.04.2020. sve poslovnice DDOR osiguranja biće otvorene radnim danima u periodu od 08:30 do 15:30h. U svim poslovnicama Društva aktivno se sprovode mere zaštite klijenata i zaposlenih, te se svi oni koji borave u nasim prostorijama mogu osećati bezbedno.
I dalje je na snazi preporuka da sve poslove u vezi osiguranja obavljate online bilo da se radi o obnavi ili kupovini polise osiguranja ili prijavi štete .
06.04.2020. Mogućnost odlaganje plaćanja dospelih premija osiguranje za starije od 65 godina i lica sa smanjenim primanjima
DDOR osiguranje, kao i do sada, brine o svojim klijentima, a naročito nakon proglašenja pandemije COVID-19. Svim klijentima starijim od 65 godina koji nisu u mogućnosti da napuštaju svoje domove, kao i onima kod kojih je epidemija COVID-19 uticala na smanjenje ili izostanak primanja, DDOR osiguranje omogućiće reprogram plaćanja premije. Klijente koji pripadaju navedenim kategorijama pozivamo da kontaktiraju svoje agente osiguranja za dodatne informacije, podršku i pronalaženje najboljeg rešenja.
30.03.2020. U DDOR osiguranju zaključivanje polisa i prijava štete bez napuštanja stana
Sve poslove u vezi sa osiguranjem obavite od kuće!
Obnovite, kupite, platite osiguranje ili prijavite štetu telefonom ili on-line. #ostanikodkuce
Vest u celosti možete pročitati klikom na link.
26.03.2020. PROTOKOL ZA ULAZAK U KUĆU IZ SPOLJNE SREDINE – PREVENTIVA PROTIV COVID-19
Tokom trajanja posebnih preporuka za ponašanje zbog COVID-19 podsećamo vas da je preventiva jedan od najvažnijih faktora u njegovom suzbijanju i kontroli. Budimo odgovorni prema sebi i našim porodicama.
- Po povratku u kuću, ne pipati ništa, osim dezinficijensa,
- Izuti se,
- Nakon šetanja kućnog ljubimca, dezinfikovati mu šape,
- Skinuti odeću i staviti je u plastičnu kesu, pre bacanja u korpu za prljav veš,
- Pre ulaska, ostaviti tašnu, telefon, novčanik, ključeve itd. u kutiju stavljenu na ulaz u dom u tu svrhu,
- Okupati se! Ako niste u mogućnosti, dezinfikovati sve izložene delove tela,
- Redovno čistiti naočare, telefon i ostale lične predmete sapunom i vodom, ili dezinficijensom,
- Pre odlaganja, dezinfikovati kese i ostale predmete unete od spolja,
- Nakon korišćenja rukavica, oprezno ih skinuti, izvrnuti na naličje i baciti u đubre. Zatim temeljno oprati ruke sapunom.
PODSETIMO SE – NEMOGUĆE JE OBEZBEDITI TOTALNU DEZINFEKCIJU, CILJ JE SMANJITI RIZIK!
24.03.2020. Rad Medicinskog korisničkog centra DDOR osiguranja tokom trajanja pandemije COVID-19
Korišćenje usluga Dobrovoljnog zdravstvenog osiguranja, odnosno Medicinskog korisničkog centra nastavljeno je kao i do sada i nema izmena u odnosu na rad u redovnim uslovima, osim dodatne provere i zaštite korisnika usled rizika od infekcije COVID-19.
S tim u vezi, obaveštavamo Vas o sledećem:
- obezbeđen je potpuni kontinuitet poslovanja Medicinskog kontakt centra;
- lekari u Medicinskom korisničkom centaru na raspolaganju su korisnicima 24 časa, 7 dana u nedelji na broju 021 480 22 00;
- lekari su u obavezi da tokom razgovora osiguraniku postave određena pitanja u vezi sa potencijalnim zdravstvenim problemima uzrokovanim infekcijom COVID-19;
- ukoliko se na osnovu postavljenih pitanja ustanovi da postoje indikacije da klijent ima manifestacije infekcije COVID-19, upućuje se da se obrati telefonom na jedan od brojeva telefona datih na sajtu Ministarstva zdravlja;
- ukoliko se radi o simptomatologiji koja ne upućuje na postojanje zaraze, postupak zakazivanja i pružanje zdravstvenih usluga odvija se u skladu sa standardnom procedurom;
- u svakodnevnom kontaktu sa pružaocima zdravstvenih usluga iz DDOR partnerske mreže dobijaju se informacije o dostupnosti na određenim lokacijama i radnom vremenu ustanova za zahtevane zdravstvene usluge;
- tokom trajanja policijskog časa, osiguranici se upućuju da se obrate lekarima u Medicinskom korisničkom centru na broj telefona 021 480 22 00 ili u slučaju kompleksnijih zdravstvenih problema, koji se ne mogu dovesti u vezu sa covid 19, potraže pomoć u službama hitne medicinske pomoći (u skaldu sa Odlukom Vlade Republike Srbije, dozvoljeno je kretanje osobi kojoj je neodložno potrebna zdravstvena pomoć i u njenoj pratnji mogu biti najviše još dve osobe).
DDOR osiguranje nastoji da zadrži najviši nivo usluge čak i u uslovima otežanog i izazovnog poslovanja. Zbog toga, sve aktuelne informacije pratite na ovoj stranici.
Uvereni da ćemo prevazići nastalu situaciju prvenstveno se ponašajući odgovorno prema sebi i drugima, obaveštavaćemo Vas o eventualnim izmenama u radu Medicinskog korisničkog centra, kao i partnerskih institucija za čiji rad dobijemo blagovremene informacije.
23.03.2020. Zakažite poziv Korisničkog centra u vreme u koje Vam najviše odgovara
Svim klijentima i korisnicima omogućili smo zakazivanje poziva na popunjavanjem kratke forme na našem sajtu.Vodeći računa o svojim klijentima i zaposlenima i poštujući pre svega preporuke za ponašanje uzrokovane COVID-19, pružamo Vam mogućnost da zakažete poziv, a naš operater će vas pozvati u traženo vreme. Poziv će biti obavljen, ukoliko je poziv zakazan tako da je moguće obaviti ga tokom tekućeg dana. Poziv će biti obavljen sledećeg radnog dana ukoliko je zakazan tako da nije moguće obaviti ga tokom tekućeg dana.
23.03.2020. Radno vreme Korisničkog centra na dan 23.03.2020.
Korisnički centar će 23.03. raditi do 16 časova. Sva pitanja, molim Vas da nam pošaljete na sr.oc.roddnull@rodd ili zakažete poziv za 24.03.2020. koristeći ovu formu
22.03.2020. DDOR osiguranje je svoje poslovanje prilagodilo novonastaloj situaciji
DDOR osiguranje je svoje poslovanje prilagodilo novonastaloj situaciji uzrokovanom COVID-19 i u skladu sa donošenjem novih mera Vlade Republike Srbije i produžavanjem policijskog časa na period od 17.00 do 5.00 časova radno vreme DDOR osiguranja od ponedeljka, 23. marta 2020. godine je od 8.00 do 14.30 časova.
U svim prostorijama Društva aktivno se sprovode mere zastite klijenata i zaposlenih. Za više informacija o obnovi ili kupovini polise osiguranja pozovite svog agenta prodaje. Korisnički centar je na raspolaganju za sve aktuelne informacije ili prijavu štete na 0800303301
21.03.2020. PRIJAVA ŠTETE ZA PRAVNA LICA TOKOM TRAJANJA VANREDNOG STANJA
Imajući u vidu potrebu pridržavanja preporukama ponašanja u toku trajanja pandemije COVID-19, omogućili smo pojednostavljivanje procesa prijava šteta za naše osiguranike pravna lica.
Sa ciljem smanjivanja broja kontakata prilikom prijavljivanja štete i time smanjivanja rizika od potencijalnog širenja virusa, obaveštavamo vas da je otvorena nova email adresa sr.oc.roddnull@LPetetsavajirp na koju možete izvršiti prijavu štetnog događaja. Prijavu možete izvršiti popunjavanjem formulara sa stranice: https://www.ddor.rs/prijava-stete/ ili u slobodnoj formi. Obrasce možete poslati skenirane ili popunjene elektronski, a sva dokumenta za prijavu biće prihvaćena i bez pečata i potpisa.
Nakon slanja materijala na naznačenu adresu, kontaktiraće Vas predstavnik DDOR osiguranja koji će voditi Vaš predmet sa kojim ćete se dogovoriti o daljim koracima.
U cilju smanjivanja rizika od kontaminacije dokumenata, sugerišemo razmenu informacija i materijala elektronskim putem i uveravamo Vas da je kompanija DDOR preduzela sve neophodne korake kako bi svi zaposleni bili adekvatno zaštićeni, ali i kako bi zaštitili osobe i predmete sa kojima dolaze u kontakt.
Za sve dodatne informacije i pojašnjenja možete se obratiti na 066 88 11 231 ili 066 88 11 267 svakog radnog dana od 8.30 do 14.00, odnosno besplatnim pozivanjem Korisničkog centra na 0800 303 301 svakog radnog dana od 7 do 16 časova.
20.03.2020. Kako da produžite putno osiguranje ukoliko produžavate boravak u inostranstvu
Uvažavajući novonastalu situaciju u vezi sa pandemijom COVID -19, korisnici DDOR putnog osiguranja koji su se zatekli u inostranstvu, a imaju aktivnu polisu putnog osiguranja i neophodno je da produže svoj boravak u inostranstvu, mogu da produže osiguranje jedino kupovinom polise online na moj.ddor.rs.
18.03.2020. Zakažite procenu štete na motornom vozilu
Poštujući preporuku za minimalizacijom kontakata, omogućeno je zakazivanje procene štete na motornim vozilima bez dolaska u poslovnicu. Potrebno je obratiti se Korisničkom centru pozivanjem besplatnog broja 0800 303 301 i zakazati procenu u željenom terminu.
Preporučujemo da prethodno popunite formular prijave štete po polisama osiguranja od autoodgovornosti odnosno kasko osiguranja i pošaljete ih na sr.oc.roddnull@rodd. Ukoliko imate bilo kakve nedoumice, možete se u svakom trenutku konsultovati sa operaterima Korisničkog centra.
17.03.2020. Preporuke ponašanja
Prilikom boravka u našim poslovnicama, molimo sve klijente da se pridržavaju sledećih pravila:
- prilikom ulaska u prostor dezinfikujte ruke sredstvom koje se nalazi na prijemnom pultu;
- održavajte rastojanje od najmanje jednog metra u odnosu na sva druga prisutna lica;
- ukoliko prostor ne dozvoljava neophodno rastojanje, bezbednije je po sebe i druge da svoj red sačekate van prostorije;
- ukoliko je potrebno da se nakašljete ili kijate, učinite to u pregib lakta ili papirnu maramicu, a upotrebljenu maramicu odložite u kantu za otpatke (sa poklopcem) i odmah nakon upotrebe dezinfikujte ponovo ruke;
- ukoliko vas službeno lice tako zamoli, sačekajte svoj red van prostorije ili prostora za prijem klijenata;
- izbegavajte rukovanje ili neki drugi kontakt sa osobama u prostoriji;
- mobilni telefon, olovku, novčanik i slične lične sitnice držite u džepovima ili u torbi i nemojte ih spuštati na površine u prostoriji.
DDOR osiguranje posebnu pažnju posvećuje brizi i o svojim zaposlenima i zbog toga su pripremljeni preduslovi za nesmetan rad od kuće. Dodatno, sastanci su svedeni na najmanju moguću meru, uz korišćenje video konferencija, kao osnovnim sistemom za poslovne susrete. Ovakav vid reorganizacije rada neće ni na koji način ugroziti visoki kvalitet pružanja usluge klijentima.
Prilagođavanjem svog ponašanja nastaloj situaciji, DDOR osiguranje i njegovi zaposleni pokazuju odgovornost prema ljudima u svom okruženju, pre svega svojim klijentima.