Od 11. jula stupa na snagu NOVI PRAVILNIK ZA SVE POSLODAVCE I ZAPOSLENE u Srbiji zbog epidemije COVID19 kojim su propisane mere koje je poslodavac dužan da primeni i u cilju prevencije, ali i ukoliko dođe do oboljevanja zaposlenih, ali i onih koji se zateknu u radnoj okolini.
DDOR osiguranje od početka pandemije COVID-19 aktivno sprovodi mere prevencije i zaštite kako za svoje zaposlene, tako i za klijente i čitavu zajednicu. Zato vas podsećamo koliko je preventiva važna i molimo sve klijente da se prilikom boravka u našim poslovnicama pridržavaju sledećih pravila:
👉 prilikom ulaska u prostor dezinfikujte ruke sredstvom koje se nalazi na prijemnom pultu;
👉 održavajte rastojanje od najmanje jednog metra u odnosu na sva druga prisutna lica;
👉 ukoliko prostor ne dozvoljava neophodno rastojanje, bezbednije je po sebe i druge da svoj red sačekate van prostorije;
👉 ukoliko je potrebno da se nakašljete ili kijate, učinite to u pregib lakta ili papirnu maramicu, a upotrebljenu maramicu odložite u kantu za otpatke (sa poklopcem) i odmah nakon upotrebe dezinfikujte ponovo ruke;
👉 ukoliko vas službeno lice tako zamoli, sačekajte svoj red van prostorije ili prostora za prijem klijenata;
👉 izbegavajte rukovanje ili neki drugi kontakt sa osobama u prostoriji;
👉 mobilni telefon, olovku, novčanik i slične lične sitnice držite u džepovima ili u torbi i nemojte ih spuštati na površine u prostoriji.
❗Ukoliko ste prehlađeni ili bolesni odložite vašu posetu poslovnici.
Korisnički centar je na raspolaganju za sve aktuelne informacije ili prijavu štete na 0800303301. Budimo odgovorni zajedno, izbegnimo stvaranje gužve i nepotrebne kontakte.