Ovo je treća godina kako DDOR tim učestvuje na prestižnom takmičenju u rešavanju studije slučaja u organizaciji Bledske škole menadžmenta.
Takmičari, njih šestoro iz svake kompanije, imali su veoma izazovan zadatak – osmišljavanje trogodišnjeg strateškog plana za lanac prodavnica mešovite robe u Americi Trader Joe’s.
U pitanju su zanimljive prodavnice koje se u svom poslovanju vode isključivo tradicijom, a ne novim načinima oglašavanja i privlačenjem kupaca. Iako nisu odneli pobedu, članovi DDOR tima, kažu da je ovo iskustvo bilo neprocenjivo.
Milana Lončar, Silvija Sokol, Ivana Ivona Kosovac, Tanja Mihailović, Danijela Borić i Nemanja Tomaš, predstavnici različitih organizacionih delova u DDOR osiguranju, sa velikom posvećenošću pripremali su se za ovo takmičenje, istražujući, analizirajući i razvijajući rešenja za složene poslovne scenarije koji su bili postavljeni.
Svi su složni u jednom – da su sa ponosom predstavljali DDOR te da su izuzetno zahvalni što su imali priliku da učestvuju.
Jedna od najvažnijih lekcija jeste da je učešće na ovakvim takmičenjima važno ne samo zbog samog rezultata, već i zbog procesa učenja i rasta koji dolazi sa pripremama i samim takmičenjem. Svaki izazov predstavlja priliku za lični i profesionalni razvoj, a verujemo da će svi članovi DDOR tima biti odlučni da iskoriste ovo iskustvo kao platformu za dalji napredak.