Magični muzički vajb Subotice: Kampanja „Uspori, ne gori“ oduševila mlade na Youth Jazz & Rock Festivalu

Sjajno je bilo proteklog vikenda u Subotici, jer je ovaj magični grad bio u znaku mladih. Pod otvorenim nebom, u dvorištu fabrike „Mladost“, više od hiljadu posetilaca uživalo na šestom Youth Jazz & Rock Festivalu.

Kao društveno-odgovorna kompanija koja je oduvek imala sluha za umetnost i kulturu, sport i mlade, DDOR bio je zvanično osiguranje i generalni sponzor festivala, što je svakako bio logičan korak kako bi pružili vetar u leđa mladima koji nastoje da dovedu svetske i domaće muzičare u Suboticu. Ovako je kampanja „Uspori, ne gori“ doputovala i do Subotice, a kroz mnogobrojne zabavno-edukativne aktvnosti, mladi su mogli da saznaju koliko je važna bezbednost u saobraćaju, te da se upuste u još jedno nezaboravno iskustvo.

U okviru šestog izdanja festivala nastupili su bendove kako iz zemlje, tako i iz inostranstva, spajajući džez, rok i različite muzičke fuzije. Uvod u festival bila je premijera filma „Pica sa Ananasom“, a onda su muzičku magiju zavrteli DJ Fusion iz (Srbija), Bvana i Džezeri iz Lagune (Srbija), Sfumato (Hrvatska), Stevan Milijanović Quartet (Srbija), Late People Sushi (Italija) i Lincoln Letter (Severna Makedonija). Festival su pratili i di-džej setovi: DJ Overtone Funk, DJ Faddi Pedestrian i DJ Neomodern, kao i Tounge Out DJ set uz žive bubnjeve.

Ovogodišnje izdanje festivala takođe donelo je i edukativne radionice za sve zainteresovane koje su bile održane u inspirativnom ambijentu DDOR vile na Plićkom jezeru koja je ugostila mnogobrojne muzičare. Posebnu zahvalnost izrazili su italijanski bendovi Toungue Out i Late People Sushi, jer je upravo kompanija DDOR omogućila njihovo pristustvo na Youth Jazz & Rock Festivalu.

„Mnogo se zahvaljujemo što smo pozvani ovde na Džez festival mladih, a naročito kompaniji DDOR koja nam je dala priliku da dođemo u Srbiju i nadamo se da ćemo se iduće godine ponovo videti ovde ili u Italiji. Još jednom hvala“, istakla je ova magična četvorka.

Ova saradnja bila je još jedan konkretan primer koliko je važna edukacija o bezbednosti u saobraćaju, te koliko je od neprocenjivog značaja da se podigne svest, na prvom mestu, mladih o važnosti odgovornog ponašanja u saobraćaju. Kroz različite inicijative, aktivnosti i edukativne kampanje, kompanija DDOR želi da informiše javnost o pravilima u saobraćaju, da podstakne poštovanje među učesnicima u saobraćaju i promoviše ispravne navike jer odgovorna poslovna praksa podržava umetnost, ali kroz edukaciju, ostavlja snažan utisak na zajednicu.